| «‹ May 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 10 月 18 日 星期一  |
| 2010-10-18 |
分類: 未分類 |
好掛住之前ge日子-)`
日日同d fd一齊玩-)`
仲2幾點反h0me都得-)`
好掛住1;am幾同一班人洛街食m記-)`
新公的每一個角洛都有俄地的回憶-)`
岩岩同大b姐-aR儀-貓仔-宇傾電電-)`
傾左俄地好多ge野-)`
俄地一齊打機一齊食m記一齊睇戲一齊打啵一齊訓一齊笑一齊傾計一齊保煙-)`
俄好掛住屋企GE後樓梯aR-)`
好掛住您地每一個的SING音-)`
好掛住您地同俄一齊食早餐GE時候-)`
同一個天空但唔同一個地方-)`
只有電話..MSN..SMS..可以聽到您地的SING音-)`
說真的,您地有想俄嗎-有掛住俄嗎?!_)`
您地変了什麼?-)`
過得很好嗎?-)`
俄過得很好''
就到了涼涼的天氣-)`
記得著多件3aR丫-)`
唔好掛住令丫-)`
小心D身體aR-)`
病左就唔好丫-)`
之前個電話唔見左-)`
冇左同您地的合照-)`
唉-)`俄每一天都很想您們-)`
|
| 發表時間:2010-10-18 12:27 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
雨靈 於 2010-10-18 12:39 AM 發表:
cm一大個=]
|
|
|
jiMmy 於 2010-10-18 12:33 AM 發表:
^^cm(Y)
|
|