補習><
之前考試要補習嘅日子真係好慘
仲要去到葵涌補習唉
考科學同電腦之前果日
我系補習舍坐咗足足4粒鐘
真係人都丁
仲要係冇計番屋企嘅時間>,<''
不過E家淨番聆聽
就5洗補
真係好彩....
LuLu416
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:578
LuLu416
暱稱: LuLu
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
MORE...
«
‹
March 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
辛苦但係好滿足
•
;-*
•
出年見;-)
•
好嬲丘X明囉
•
\potch`
文章分類
•
全部
(7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2011 年 03 月 (1)
•
2011 年 01 月 (2)
•
2010 年 12 月 (4)
•
2011 年 03 月 (1)
•
2011 年 01 月 (2)
•
2010 年 12 月 (4)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
wing_ch4n
trOysO
monica1231
Z0_
tigerpig990
ltk1016
wingyan33
puipui1230
Tiffany29
C_Tiger
buding1314
candice012
顯示全部(24)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 7
留言總數: 41
今日人氣: 0
累積人氣: 578
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2010 年 12 月 21 日 星期二
考完試~放監喇=]]
分類:
未分類
一連兩個*期嘅考試完咗喇!!
好開心
放監喇去B到挽呢?
出去行街街定系屋企做'宅女'好呢~
真係好難簡~Xdd
發表時間:2010-12-21 05:58 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 LuLu416 的日誌
)
cathy0311
於 2010-12-26 12:03 AM 發表:
c0m baby:)
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
LuLu416
於 2010-12-24 09:30 AM 發表:
= =''
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
Tiffany29
於 2010-12-21 07:04 PM 發表:
c0m
宅女把啦你......
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
siusui_v
於 2010-12-21 06:10 PM 發表:
♥com`s;
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 LuLu416 的日誌
]