2008 年 11 月 21 日 星期五  |
成身散哂`皮鞋報銷  |
分類: 未分類 |
我希望每一篇都找到你的縱跡
今日放左學去左打波-,-
打得超激
我對皮鞋本身已經殘殘地...
再加上今日呢一戰
係球場咁樣廝殺法
變成一個大隆係鞋底= =!
原來我射波都有咁準的XDD
睇完之後
你地應該盡返個應有既責任
CM
啊
|
|
|
AH LING`^3^ 於 2008-12-02 07:52 PM 發表:
咁強既你對鞋xdd
|
|
|
賢g0Ng子` 於 2008-11-22 09:00 AM 發表:
盡左我既責任喇!!cm~~
|
|
|
|