一.一好耐冇打日記了...因為之前部腦傻左...甘整返好之後,我又唔記得左個網止喎
嘿∼∼冇打日記呢排好平靜..冇咩大事發生一x一 呀∼∼∼好似有件∼我整喊左個老師,件事係甘既∼∼
個時陸運會∼我一朝早就跑左400∼∼好多人都笑我∼∼話我跑到彈下彈弄甘喎!!<想哭...>之後下午我要跑1500一一,經過朝早甘樣俾人笑法,你估我重會唔會跑呢∼∼<更係死都唔跑∼>之後個老師係度喊拉∼∼∼個時極度冇耐.你甘鬼飄忽..一時喊..一時笑到個傻婆甘∼∼你係唔係一出世就更年期呀..
so話呢度d老師冇幾個正常嫁喳...∼_∼...
|