作晚開著MSN,發現只有好少人,原因好簡單,個個一定唔係去左倒數就瞓左教!
最後我就係屋企倒數 with"C"小姐, 數完就開始瞓教...
一瞓就由1點45分瞓到16點15分,創下我有生以來瞓得最耐ge時間.(因為中間醒都冇醒過)
醒之後食左簡單ge一餐,我就開始填戈份:[澳大補送申請表]
Bonnie叫我寫一份:[本人曾獲以下獎項] =.="
於是我就連咸豐年代攞過d咩"賀咭設計比賽","填色比賽"都寫曬落去 哈哈!
雖然話有得比我面試,但老實講,d大學咁現實,我成績又唔夠人抽,都好men水...唉...
終於寫完la...填埋from...收工!! 咁就浪費左我一日寶貴ge假期!!
唔知你地今曰又係咪過得咁禿廢呢?最後祝大家新年快樂 !!
|