琴晚做功課做到2點幾...雖然係11點幾戈時我已經知今日唔洗交功課
但做人有此有終,,,琴日唔做,今日咪又係要做...
話時話,我琴日都做左7,8個鐘頭功課...
由此說明:少壯不努力,老大徒傷悲
最後因為放假時差問題,成點幾先瞓得著
番到去,見到久違你同學們,都好興奮,有咩水吹咩水
11點半放學,去左配眼鏡...簡左副紫色ge...都幾型下
驗眼戈時發現"散光"加深左好多,戈時我見自己一隻眼125度,一隻100度
我問戈個驗眼師:其實幾多度算嚴重? 佢話:100度好嚴重嫁la!!
Oh Shit!! 姐係我好嚴重la...但佢話散花都冇得醫,又冇得預防
點算呢,過多幾年我會唔會300度嫁? 到時望住燈真係可以當煙花睇LA!!
|