琴日去攞我個紫色眼鏡,點知番到屋企先知有d唔岩
我今日攞去問,佢同我講我散光ge位置唔同左...雖然唔知佢講乜,不過佢話唔洗錢同我換
唔知點解,我唔知係咪自己形住,我真係好似轉左運
好似今日咁,我唔記得帶早讀戈答紙,Miss講明佢會扣分,但唔知點解佢今日又唔黎睇我地早讀
佢睇我唔到 佢睇我唔到 唔洗扣分!!
Then,交手冊戈時,我同Peter都冇寫功課,我地都照傳上去...
點知我個行長彈番比我寫 但Peter個行長冇比番佢寫
最後結果: Peter手冊ge第一版就寫左 "2月7 日欠寫手冊"
雖然e d都係微不足道ge小事,但我記得高一戈時胡志成ge小演講
"如果一個人成日捻住自己會好黑仔...咁你真係會好黑仔,做野仲會事倍功半添 相反你捻住自己好好運,咁你就會事半功倍"
雖然佢未必百分百講得岩,但我覺得精神都係一仲影響!!
|