Luis' Blog
背景音樂:M2M - Why
LuisCheong
暱稱: Luis
性別: 男
國家: 澳門
地區: 大堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-10-26
2009-6-13
2009-6-9
寶貴星期六日
2009-6-4
文章分類
全部 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 227
今日人氣: 5
累積人氣: 2458
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 7 日  星期六   晴天


好彩 2009-2-7 愉快 分類: 未分類

琴日去攞我個紫色眼鏡,點知番到屋企先知有d唔岩

我今日攞去問,佢同我講我散光ge位置唔同左...雖然唔知佢講乜,不過佢話唔洗錢同我換

唔知點解,我唔知係咪自己形住,我真係好似轉左運

好似今日咁,我唔記得帶早讀戈答紙,Miss講明佢會扣分,但唔知點解佢今日又唔黎睇我地早讀

佢睇我唔到   佢睇我唔到   唔洗扣分!!

Then,交手冊戈時,我同Peter都冇寫功課,我地都照傳上去...

點知我個行長彈番比我寫 但Peter個行長冇比番佢寫

最後結果:  Peter手冊ge第一版就寫左 "2月7 日欠寫手冊"

雖然e d都係微不足道ge小事,但我記得高一戈時胡志成ge小演講

"如果一個人成日捻住自己會好黑仔...咁你真係會好黑仔,做野仲會事倍功半添   相反你捻住自己好好運,咁你就會事半功倍"

雖然佢未必百分百講得岩,但我覺得精神都係一仲影響!!






訪客留言 (返回 LuisCheong 的日誌)


Holly18 於 2009-02-12 06:39 PM 發表:
我會記住哥句話嫁!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MAKIYO_83 於 2009-02-12 12:38 AM 發表:
如果一個人成日捻住自己會好黑仔...咁你真係會好黑仔,做野仲會事倍功半添
你係米打錯左ah? 傻仔 ha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 睇清楚...係事"倍"功"半",邊有錯??
Posted at 2009-02-13 08:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]