今日默英文...差少少110分...點知唔記得左一個
跟住班務堂..班主任派野飲...
原因係....我比10次你都估唔中嫁LA
""佢有喜""所以要慶祝..值得高興=.=
下晝自己一個去左踏單車(冇人同我去)
係我高速發馳GE時候...有隻狗沖出黎
差D搞出"狗"命...佢唔死,搞到我閃避佢HI傷左少少
學完之後,我就周圍行左陣,之後就塔車去學電單車
去到,岩岩發動左部車,,,點知個師父話落雨危險,唔好學住
頂...一去到就要走,雞健仲慘,,,我打比佢話唔學戈時已經係氹仔
我等到佢黎,之後再一齊塔車走...佢話:我今日好似澳門一日遊咁
番到澳門,打左兩鋪機,就番屋企LA
今晚呀BEN搞生日,我都未同佢唱過,所以今日唔可以再甩佢底
仲有,送番個遲來GE"生日快樂"比你!!
|