今日同根小姐出左拱北修眉
捻住去蓮花路會平d,點知又搵唔到
不過食左魷魚,香腸,羊肉同戈個土耳其夾肉
除左魷魚之外,,其他ge味道我真係唔敢再恭維
番到地下商場...走左去射籃球,兩個人合力攻入左第三關(220分)
我都覺得好勁嫁la,不竟我不平時都冇打開籃球
玩完捻住買隻"金瓶梅"睇下...點知今日又冇老番買
之後就去搵美容院,修下修下比戈個野水左去做面模
都唔係水ge,我都係時候清下d黑頭
佢用部蒸氣機噴我ge時候,我都係唔係好透到氣!!!!
之後用黑頭針整戈時唔洗講都知好痛la
我今日真係睇會到女仔"愛靚唔愛命"ge道理
仲搞到我大失計算,番到屋企都成9點
番到去仲趕得切睇"獎門人" 男仔組擲骰子,次次都估係5,次次真係擲到5
真係超神奇!!原來e d就叫有幸運之神眷顧
聽日我一定要好好溫習!!
|