距離畢業考同澳大試得番兩個幾星期
我好努力咁溫緊澳大ge中,英,數
但係,畢業考又鬼死咁多野溫 特別歷史地埋,溫黎都冇用
e加我處於冇法突圍ge狀態!!
考完科大...我覺得自己都應該入到
但我真係唔想讀 除非冇得簡
唉,好煩ah...但我不會放棄的!!