Luis' Blog
背景音樂:M2M - Why
LuisCheong
暱稱: Luis
性別: 男
國家: 澳門
地區: 大堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-10-26
2009-6-13
2009-6-9
寶貴星期六日
2009-6-4
文章分類
全部 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 227
今日人氣: 1
累積人氣: 2461
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 6 日  星期三   晴天


畢業試-歷史 2009-5-6 愉快 分類: 未分類

琴晚睇完巾國梟雄 攞住張歷史問答

但睇左陣都冇feel 所以決定瞓教 鬧鐘較左2:00am

2:00am 鬧鐘響 我CUT鬼左佢 2:30又響 我又CUT

之後其間仲有響 但我都CUT曬 因為戈時發緊夢 我想睇埋個結局 (唔係春夢)

最後5:00am 突然驚醒 12條問答 千幾題選擇...未溫

之後以極速溫問答 7點30分前溫完 之後洗下頭 食下包 8:00番去先溫選擇

我都知實溫唔曬 所以都係盡量 我簡左後面未測過驗戈d溫 前面戈d憑記憶算

派卷NA 一睇 問答出最長戈3題 超無奈 好彩我有溫

D選擇同材解都OK GE 識D唔識D咁 我捻都合格 我吹水咁勁

放學番屋企上網 因為聽日考英文 所以可以忽略不計 今日可以抖個夠本

結果又瞓左一個下晝 晚黑出去繼續同鄺仲庭Shopping第二回 成功買左兩件衫

之後買左Donago番屋企飲 飲完奶茶 又想瞓... 聽日英文 知醒就睇下 唔知醒就算NA

***其實我英文唔係好勁 只不過係教業...... Listening都有得溫 勁極有限






訪客留言 (返回 LuisCheong 的日誌)


EMAN222741 於 2009-05-07 06:57 PM 發表:
我都應該有6.70幾分呱..
今日英文好易o!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siu91710 於 2009-05-06 11:21 PM 發表:
com2ent`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]