琴晚睇完巾國梟雄 攞住張歷史問答
但睇左陣都冇feel 所以決定瞓教 鬧鐘較左2:00am
2:00am 鬧鐘響 我CUT鬼左佢 2:30又響 我又CUT
之後其間仲有響 但我都CUT曬 因為戈時發緊夢 我想睇埋個結局 (唔係春夢)
最後5:00am 突然驚醒 12條問答 千幾題選擇...未溫
之後以極速溫問答 7點30分前溫完 之後洗下頭 食下包 8:00番去先溫選擇
我都知實溫唔曬 所以都係盡量 我簡左後面未測過驗戈d溫 前面戈d憑記憶算
派卷NA 一睇 問答出最長戈3題 超無奈 好彩我有溫
D選擇同材解都OK GE 識D唔識D咁 我捻都合格 我吹水咁勁
放學番屋企上網 因為聽日考英文 所以可以忽略不計 今日可以抖個夠本
結果又瞓左一個下晝 晚黑出去繼續同鄺仲庭Shopping第二回 成功買左兩件衫
之後買左Donago番屋企飲 飲完奶茶 又想瞓... 聽日英文 知醒就睇下 唔知醒就算NA
***其實我英文唔係好勁 只不過係教業...... Listening都有得溫 勁極有限
|