Luis' Blog
背景音樂:M2M - Why
LuisCheong
暱稱: Luis
性別: 男
國家: 澳門
地區: 大堂區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2009-10-26
2009-6-13
2009-6-9
寶貴星期六日
2009-6-4
文章分類
全部 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 227
今日人氣: 6
累積人氣: 2476
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 14 日  星期四   晴天


專心學車<2> 2009-5-14 不屑 分類: 未分類

今日同人出去買野 買到3點幾去華玩左陣找錯處

之後4點3閃人 去新馬路等車 一去到又有26號A SO LUCHY

去到 見唔到程道來 所以自己去攞8816 點知8815又係度 8017又係度

係冇8816 所以我打比佢 佢話: 下?你有BOOK咩 部車第二個渣走左LA~

我真係超無奈 唔BOOK又話我唔BOOK BOOK左又冇車 頂

最後攞左部殘障GE 8815用 燈又壞 比油GE力度同殺制GE力度都唔同曬

搞到我用左好多時間先識應到...當我岩岩開始識應 個程道來話部8816番左黎 叫我換番...

當我攞番部車戈時 轉數比琴日大左(姐係部車係常速會快D)

一定係比人搞過黎 超唔習慣AH

之後雞健黎左 佢成日話自己超勁 跟住我係佢打8字戈時同佢砍眼

結果佢掛住望我沖左出去 HAHA 笑死我

自己一個學車真係好悶 好彩有雞健同我一齊學咋...






訪客留言 (返回 LuisCheong 的日誌)


SW2030 於 2009-05-15 07:02 PM 發表:
係要揸反自己揸開戈架先有feel~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]