| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 14 日 星期三  |
沒有了 Emily 的第十六天  |
分類: emi |
同妳講電話 ge 話題已經開始充亳無避諱,可能妳都已經習慣左
而家 ge 習慣重未介到阿 !!可能重要一段時間啦....... 如果,全世界我也可以放棄,至少還有"你"值得我去珍惜
也許,全世界我也可以忘記,就是不願意 忘記"你"的樣子
|
| 發表時間:2007-11-14 12:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 13 日 星期二  |
沒有了 Emily 的第十五天  |
分類: emi |
今日上松山跑步,真係好辛苦,咁耐無運動,而家跑返步真係有 d 辛苦,亦都 令我諗起一個道理"要去到終點就一定唔可以放棄" 到尋日為止我 ge 立都未 有堅定過 ge 一日,到左今日,你已經對我講左世間上最殘酷 ge 真話,我聽完之
後,令我立場更加堅定,多久我也會等妳等下去,直到天方地老 !! &nb......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-11-13 12:47 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 12 日 星期一  |
沒有了 Emily 的第十四天  |
分類: emi |
人一出世就係一個人,死 GE 時候都係一個人 ka 啦 !!本來無一物,本身係無 ge 到而家有啦 !!
本來就係好開心 ge,但係點解無諗過,有一日會回到從前-----失去左啦 !! 右黎傷心 !! 唉.........
何苦呢? 如果,全世界我也可以放棄,至少還有"你"值得我去珍惜
也許,全世界我也可以忘記,就是不願意 忘記"你"的樣子
|
| 發表時間:2007-11-12 12:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | ... | 146 | »
|