| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 9 日 星期四  |
好浪漫咁 !!  |
分類: 愛 |
成十一點幾去黑沙...感覺好好呢 !!同自己心裡面戈個相約於黑沙海灘......
同你係咁大個海灘前面細說返 - - - - - 皇冠 ge 往事.....haha
其實男仔同女仔一樣,都好鍾意 "炸橋" 揹你 ge 時候,我覺得你好細路女 ar !!
有時真係會覺得而家 ge 你同以前相比,可能係我以前睇得唔清楚...
昔日一個頂心頂廢 , 牙尖嘴利 , 同自己誓不兩立 ge 人
而家......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-10-10 05:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 7 日 星期二  |
| 親愛的 - 媽 |
分類: 情非一般 |
` 多時都係到諗,其實親人死左,會去邊到 ga 呢 ?
會係自己 ge 身邊,保佑自己,
定係真係會去左一個好遠好遠 ge 地方呢 ? 今日係我咁大個仔,第一次買花.....
媽咪,我好掛住你 ar !! 唔知點解,今日去你戈到,
我覺得你真係,係我付近咁 !!
今日因為時間匆匆,所以講 ge 野小左....
今日同你講戈個女仔佢叫小玲 ar !!
......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-10-07 06:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 6 日 星期一  |
珍惜現在  |
分類: 大小姐篇 |
我會珍惜同大小姐一齊 ge 每一日 , 每一句 ge 誠諾,今日係契媽面前,
我真係好認真 ga !! 我睇得出契媽佢好中意你 ga !! 佢而家幫住灑你,唔幫我啦 !!唔知係唔係女人真係幫住女人 ga 呢 ? haha 記得今日你俾我 ge $ 100 , 我而家諗返起,都覺得有 d 面紅 ar
可能我真係唔可以再寵你 ga 啦...... |
| 發表時間:2008-10-07 12:06 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 146 | »
|