| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 10 日 星期日  |
| 沒有了 Emily 的第 十四 個星期 |
分類: emi |
今 日 係 我 人 生 最 d o w n g e 一 日 今 日 係 我 生 日
, 最 相 收 到 g e 禮 物 , 就 係 永 遠 都 唔 會 收 到 g e 禮 物 ,
我 唔 望 有 生 日 禮 物 收 , 縱 使 一 句 生 日 快 樂 我 都 會 覺 得 好
滿 足 ,到 左 今 日 我 所 有 笞 案 都 知 道 灑 啦 ! !
|
| 發表時間:2008-02-11 12:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 5 日 星期二  |
難道錯不在 ?  |
分類: office game |
錯在我還是不在我?對保險開始有 d 氣餒啦 !!
唔知點解人地做保險都叫做可以搵 d fd 買下單阿 !!
但係我 d fd 呢 ? 生意唔係難做,只係覺得一 d 生人,
都可以幫我買單,點解 d 熟人會唔幫我買呢 ?係我唔
識 sell 佢地還是佢地抗拒呢 ? 可能佢地都覺得保險係
搵人笨 ? 天天厚著面皮打電話 !! 真正認識保險 ge&......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-02-05 11:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 3 日 星期日  |
| 沒有了 Emily 的第 十三 個星期 |
分類: emi |
或許,別人眼中覺得我會過得好開心,但在我的歡
笑聲中,總會有一秒是思念,失落,傷心,因為在這一秒中,我
正在想那個我永遠最愛的 "妳" 新年就黎到啦 !!我 ge 生日 都就黎到啦 !! 相知 ge 係你重記唔記得 !!我好耐都無聽過妳
把聲啦 !! 我生日戈日那怕係一句生日快樂,四個字,我都相聽
下妳把聲 !! |
| 發表時間:2008-02-03 06:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | ... | 146 | »
|