︴°、我不要短暫的溫存≠﹏只想你一世的陪伴*ε〝
N耐冇寫日記WA">V< 今日得閑'HOO..* 呢排EXAM牙!POOR..]] 唉!'唔知點咁__* 心情勁DOWN">< M!ZZ'姐子WA* 有人話我係永援敗類WOR" 呵*咁唔知佢係咩呢! 話我講粗口咁WOR..* 大把人爆粗NA!SHIT" 我爆粗又關佢事牙?!" 食屎NA仆街!' 聽日EXAM GEOG+PORT!* 冇點溫過'冇心情WA.. 都冇咩講NA'BI___]]