t0ng's diary* '°°*我什麼都不要×`要的只是你/\/"
i l0ve y0u, it's true!*
y0u must believe what i have told y0u!

°、我不要短暫的溫存﹏只想你一世的陪伴*ε

Luvforonce
暱稱: t0ng-
性別: 女
國家: 澳門
地區: 望德堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-- 哭飽了m0?
*- !再苦都快樂過....
|/|- the pieces ...
..’ 我地一起哭吧!...
|| *` 我很不爽! ;...
文章分類
全部 (45)
simple life~* (5)
未分類 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 1 月 25 日  星期四   晴天


*_____原來COPY CAT唔止識抄襲'仲識老吹WOR!!]]' 分類: 未分類

FIRSTLY..N耐冇打過個BLOG naa'
SECONLY..今日有D野想講!!
TODAY睇左某班某人滴BLOG..
總覺得人永遠都會為自己搵藉口狡辯GE..
我地LOUD人1定係睇事實真相GE..
唔似得某D人..係度狂老吹LO!!*
有D人覺得我地好好呃LO..
咪以為我地咩都唔知先得GA'
我地有話係[你地]自閑咩?!"
當然,你地想對號入座我地唔介意"
我地班個名個係ACT!VE LO..
唔知又關HYPERACTIVE咩事呢?!"
TOO BAD!-口-"
放心naa'你地會BECOME'[BETTER]GA!*
我地整班服..又有人跟我地WOR..
跟住仲扮晒野咁話佢地講先!!
相信佢地唔識個醜字點寫..
又話我地跟F5'
F5年年班班都整GA naa'
跟!知唔咩叫跟牙?!"
唔識就唔好跟人naa'
COPY CAT!!*
吹水精.."
好心你地檢點D naa!'

   我冇指名道姓GA'唔好話我地話你牙..唔該!!*




訪客留言 (返回 Luvforonce 的日誌)


VI2!-* 於 2007-03-11 08:10 PM 發表:
你講得冇錯..."
人做錯野永遠都只會用藉口狡辯"
呢DD係人GA!本性...佢地明知係藉口.."
都走去講KAAA...呢D咪叫人LOR~!";;]
COPY CAT?!"
點講好呢..."咁我覺抄人呢DD野...好多事都有.."
你唔服都係咁話....-V-係咪咁講S!N..."
唔通佢地抄你...你打柒人咩?!-*
唔可以KA MA!-* 咪由佢抄LOR...但係你地要由心咁發出黎."
咁話...." 呢班人GA!智慧比我地重低微..冇知...!-*
你要記住..你地要顯得比任何人大方...."
唔好同DD小人去計較DD咁GA!問題.....!-*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你咪擺晒好有深度咁WOR!"
無奈爆'雖然你大過我JE..-V-"
你唔明GA naa'
我地班1直都係3班中最差果班!
我地好想做D特別野去REPRESENT我地班'
我地整班服..佢地跟LO!!
問題係佢地話佢地講先WOR'
真係唔知應該無奈定係點LO'
你知我唔係D會咁易打人GE人..
只係打係個BLOG度..算係發洩掛!*
Posted at 2007-03-13 09:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]