FIRSTLY..N耐冇打過個BLOG naa'
SECONLY..今日有D野想講!!
TODAY睇左某班某人滴BLOG..
總覺得人永遠都會為自己搵藉口狡辯GE..
我地LOUD人1定係睇事實真相GE..
唔似得某D人..係度狂老吹LO!!*
有D人覺得我地好好呃LO..
咪以為我地咩都唔知先得GA'
我地有話係[你地]自閑咩?!"
當然,你地想對號入座我地唔介意"
我地班個名個係ACT!VE LO..
唔知又關HYPERACTIVE咩事呢?!"
TOO BAD!-口-"
放心naa'你地會BECOME'[BETTER]GA!*
我地整班服..又有人跟我地WOR..
跟住仲扮晒野咁話佢地講先!!
相信佢地唔識個醜字點寫..
又話我地跟F5'
F5年年班班都整GA naa'
跟!知唔咩叫跟牙?!"
唔識就唔好跟人naa'
COPY CAT!!*
吹水精.."
好心你地檢點D naa!'
我冇指名道姓GA'唔好話我地話你牙..唔該!!*
|