︴°、我不要短暫的溫存≠﹏只想你一世的陪伴*ε〝
好耐冇打過個BLOG LU' 忙MA'哈哈..-V-" 心情好像不錯呢.. 明天要回校補課呢'真是多得某人唔小' 今段MATH抄硬naaa!SHIT* 算!*這陣子很多事要做啊'真煩.. I M!Z THE HOLIDAYS'>333< 好悶WA'就屎naa我!! 又多野溫'又多野做..* 唔死都冇3分1命naa!' 算naa'唔講naa!!><"