↑琴晚老公..做做下野..特登買上黎hm比我食....我最中2"!!!
E+我又多左個身份la"...就係持卡人...其實都持左一段日子喇"..就係老公開左張卡比我用喇"!!!
距離搬新屋ga日子..仲有5日炸",,,, 唔知搬到去...慣唔慣na"!!... 最好ga...係可以日日都見到babi"... But我始終都唔鐘意要2個人一張床"...