終於考曬試喇!
正..
唔駛再溫書'
今日考科學同英文口試..
科學唔夠時間做...
(講真...其實份份卷都係唔夠時間做!!)
12點幾左右就係唔知咩室度等人嗌自己號數去特定課室考...
個個趁住老師出去睇就黎考試既人(睇下佢地有冇嘈..)...
就係度玩!
我係後面睇到江啟__,黃銘__,chun三個係度扮錫咀!
又做d不雅行為!
阿孫仲勁...
狂痴住檸水(李旻禧)..
跟住檸水怕左佢係咁迫去廖__文度!
咁到我考la...
阿sir比張紙你..
有段野要你讀左佢!
唔識讀!
有d字我見都未見過!
唯有亂咁讀!
我見到阿sir都好無奈!嘻..
到放學見到鄧子__,
佢話叫我同淇陪佢補默英文!
默果震老師狂講:好肚餓呀!好凍呀!
好笑!
|