9:00a.m到左大窩口.
琴日黑雨.
幾驚今日落雨.- -
等埋男仔就去搭59A.
我地落早左兩三个站-_-
揀左个爐就透.
男仔透左一陣就挽水.
到我地囡仔接力=]

-.-點知我地搞左个爐2个幾鐘都未得[失敗]
之後小銀銀就話:是但la.食唔死既應該..
咁我地就燒喇.
咁啱男仔返黎.
又燒左陣.
跟住到我地囡仔去挽lu;)
同怡,d0g少佢地堆沙.寫字

原本我唔想落水.[冇帶褲]
比怡冧掂左.聽佢講落水囉.
小銀銀又唔落水..點哄都冇用.
挽左陣就上返去食野.
見到个爐..好多支叉.

勁囉 'd野食可以浪係度.
3點幾左右.就唔食野喇
全程挽水.

挽水挽到4:30p.m就去沖身&換衫.
因為冇褲-,-所以要好濕咁樣返屋企.
衫...唉...問人先有囉.[但體驗到 義氣既存在=]]
跟住就行去搭輕鐵→西鐵→地鐵
怡就自己搭輕鐵:)

|