~
Lyh0316
暱稱: 晞
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-19
2010-10-23
2010-10-16
2010-10-06
中秋節!
文章分類
全部 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 42
今日人氣: 1
累積人氣: 882
2010 年 9 月 4 日  星期六   晴天


開學! 愉快 分類: 未分類

開學了幾天感覺不錯!!見到好多新面孔同熟悉的面孔!!
兩位新班主任人也不錯^^今年做左副主席-0-!
希望新學年為自己定立1個目標啦!!! 努力...






訪客留言 (返回 Lyh0316 的日誌)


salvai 於 2010-09-07 11:18 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yi_xiang 於 2010-09-07 07:39 PM 發表:
c0mment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lvsiuming 於 2010-09-06 09:27 PM 發表:
CM^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



toNyYaU 於 2010-09-06 05:39 PM 發表:
努力!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kincheung 於 2010-09-05 01:39 PM 發表:
加油~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hYukJa3 於 2010-09-05 12:01 AM 發表:
cM(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chi086420 於 2010-09-04 10:51 PM 發表:
加油._.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siutsz1012 於 2010-09-04 10:38 PM 發表:
加油`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Yee33Yan 於 2010-09-04 10:30 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kkh1234886 於 2010-09-04 10:28 PM 發表:
1左
f.3 我係[高票過主席既副主席] xdd
我個男班主任= = 遲早都會嘈獲甘 好似f.2咁- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

本身我做主席架...
只係我唔想...我想做副主席
主席普聖雄做仲好啦-.-!
唔洗做咁多野...而且只係點人地做ja!
Posted at 2010-09-04 10:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]