嘻-'
就黎開學Naa'' 真開心*v*
今日12點幾比個電話嘈醒左-.-'
Then' 起身打機*v* 真開心'=]
今日真係超開心*v*
同雞中傾Msn*v* 嘻-'搞到我面紅Lee' 雞中真曳 xd'
琴日五點幾約左viiii 去嘖m到等'
個死野好奈先到 ' xd
之後就同viiii 食m記''
之後就去左宏達睇書..-v-' 冇書買-.-'
途中見到Viii條仔'-*v* 姐夫喔 ' 呵呵呵'!
之後陪左viii 去佢家姐到L0r 衫'!
之後我番Hm'*
就唔知Viii去左Bin Luuu'=]
番到Hmm 比Mama L0ud..''
之後沖個涼-v-'
就打機Luu*v*
之後玩到12點幾''
睇碟'! 溏心風暴*v*
超好睇=]
之後睇到2點'
睇" 大學生了沒 "
超好看耶*v* 大野很帥=]
之後差唔多3點果陣訓Luuu..''
打比呀哥'
呀哥去左無限打機=v='
冇乜野Luu'-v-'
之後咪訓教L0r '
呵呵呵'
Everybody' Cm Plz*
|