唉,。。我都話星期四好黑我憎嫁n。,。。好唔開心呀,。。原因不明。- -'''
病左n。/v\好辛苦呀>< 咳到就死N.//
都唔知點算呀,。。。竟然今朝早,。。明明叫左呀wing7:10番到黎+嘛,。。
點知。。。。>>>佢係7:30先番到黎,。。搞到我7:00番到黎行左花城兩個圈。。
戈個jolin又話係樓梯口。。,叫佢唔好行開,。。。點知番埋上課室,。。。好采無去等佢。。
如果唔係,,。死左都唔知有無人知N,。。但係始終都病左N。。/
好煩呀,。。<>>好憎幾何呀,。。點解會咁嫁,。。咁多數學,。。今次數學有64分,。非常滿足哦,,
唔知幾時我會死係幾何手上呢????∼
仲知今日真係好煩N。/太多嘢煩n,。。 真係唔想做人N。。。。>>>>>
|