*│!慌┐
|███*本來以為係一場遊戲××°°          
    **((但係唔知幾時,發覺有d不知所措,,.°°°°°°°°°**
M0u2e
暱稱: *:ll┐慌┌
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
百感交雜呢.. //
,. 香港行,. 6月...
  ,,病倒,,
2007-01-15
   ,..詛咒
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
`[♥]MinG
>貓仔<
*''!雨×!]
suKI
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 75
今日人氣: 2
累積人氣: 2613
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 7 日  星期四   晴天


 凍親呀><,。咳到就死N 感動 分類: 未分類

  唉,。。我都話星期四好黑我憎嫁n。,。。好唔開心呀,。。原因不明。- -'''

    病左n。/v\好辛苦呀>< 咳到就死N.//  
       都唔知點算呀,。。。竟然今朝早,。。明明叫左呀wing7:10番到黎+嘛,。。

點知。。。。>>>佢係7:30先番到黎,。。搞到我7:00番到黎行左花城兩個圈。。

     戈個jolin又話係樓梯口。。,叫佢唔好行開,。。。點知番埋上課室,。。。好采無去等佢。。

  如果唔係,,。死左都唔知有無人知N,。。但係始終都病左N。。/

     好煩呀,。。<>>好憎幾何呀,。。點解會咁嫁,。。咁多數學,。。今次數學有64分,。非常滿足哦,,

   唔知幾時我會死係幾何手上呢????∼

 仲知今日真係好煩N。/太多嘢煩n,。。 真係唔想做人N。。。。>>>>>






訪客留言 (返回 M0u2e 的日誌)


WING0929 於 2006-12-07 09:57 PM 發表:
好似你叫我早番之MA..都無約我幾點..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

   ,。。我明明叫你,。7:10番嫁
Posted at 2006-12-08 08:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



timsuper 於 2006-12-07 09:49 PM 發表:
哦,等jolin番學呀!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

  ,。。無呀,。。
Posted at 2006-12-08 08:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]