*│!慌┐
|███*本來以為係一場遊戲××°°          
    **((但係唔知幾時,發覺有d不知所措,,.°°°°°°°°°**
M0u2e
暱稱: *:ll┐慌┌
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
百感交雜呢.. //
,. 香港行,. 6月...
  ,,病倒,,
2007-01-15
   ,..詛咒
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
`[♥]MinG
>貓仔<
*''!雨×!]
suKI
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 75
今日人氣: 6
累積人氣: 2596
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 8 日  星期五   落雪


 討厭〝佢〞 分類: 未分類

   ,,。。。日日都幾何幾何,。。日日都肥陳肥陳,。。。超煩呀>︿<

  e+見肥陳ge時間比見呀媽仲多,。。對着數學ge時間比對着呀爸仲多,。。唉。。。。>>>>人生無哂意義N

   ,。。化學輔導miss蘇發嬲呀,,。。唉,。。佢地咁笑人ge,。。真係丫,。。>>>

   竟然連>MeGgie都。。。。。世界變N,。

  今日要交成績表,。。我前面戈隻豬,。。估唔到真係人如其名。,。。佢模簽喎,,。本來已經流嫁N

     點矢o佢聽人話佢簽得流戈陣直情去塗左個名喎,..,唉,。。你話佢丫。。。。

   仲傻到唔記得唔準行a梯,。。落去1樓戈陣比主任見到喎,。。。唉,。仲唔夠衰。

      比埋Jolin同david lam見到tim,。。。真係傻豬na,。〈好凍呀〉

   做戈張數學練習4題識1題,。。死得N,。。家課直情唔知點。。///

    唔通今段數學會死得快???唔好呀,,。。。  有得揀ge話,。真係寧願學代數都唔學幾何呀>>><<<<






訪客留言 (返回 M0u2e 的日誌)


DaV!dゃLaM 於 2006-12-09 05:08 PM 發表:
甘又5一定ge

當你學番代數

你又會想學幾何ga
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

   ,..無呀.,.我一直都好討厭幾何,.代數幾好><
Posted at 2006-12-09 09:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



socat 於 2006-12-08 10:51 PM 發表:
唔好錦la !!!大家一齊努力la 雖然我都好唔like幾何!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 ,..我都想呀,..不過真係好難呀= =
 
Posted at 2006-12-09 09:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



timsuper 於 2006-12-08 09:08 PM 發表:
打錯字,呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

   邊到呀??有咩??/
Posted at 2006-12-08 09:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



timsuper 於 2006-12-08 09:04 PM 發表:
努力苛,做得多就識+啦,何況仲會有人教你tim.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 ,。。。我會加油嫁N
Posted at 2006-12-08 09:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]