今日搭30番黎哥陣,..真係發生左d超恐怖ge嘢囉,..不過e到就唔交代多次n./
上周會,..突然間幾想喊,..原因不明,..只係覺得唔知點咁....算啦,..可能一時感觸,..
英文堂個討論好似變左講鬼故咁,...幾好玩呀><
唉,..戈個數學堂真係超想死呀,..好鬼眼訓,..不過望住d人想訓過樣,..真係好搞笑,,^^
又係幾何n,..真係好煩呀><都唔知星期六點好,...
放學仲黑仔,..放 左頭髮落黎就比李凱見到,...唉,..真係魚死lu,...
搭車同碧豬傾計,..原來碧豬同一個人無所不談,..嫁不過我唔應該講ge,.kawo
|