今日去做禮儀喎.,. 好緊張呀,.
同肥甘一齊拉汽球呀,..練左成粒鐘,.終於完成左nn,.好采= =’’’
仲攞左5份禮物番屋企tim,..d表演都好精采,..唔錯丫.,,.
丫ming,.劉淑儀生日快樂呀^^
今日睇下自己完來我好大食,..嫁,,,係m記到食左一個豬柳漢堡,一杯芬逹,一碗湯,一包薯條,..
超大食呀,..^^
唉,..今日發生好多嘢,.不過唔打lu,..886