,.不知不覺間,..又黎到第二段尾nn,..e一個星期係複習週n,..你地溫緊習未呀??
今日李凱唔番,,..有人話佢有左喎,..不過都唔關我地事nn,..佢放假戈陣,..我地都高一lu,..
有鬼用咩= =,..真係呀,.李凱唔係到一日,..天下太平luu,...
今日番學戈陣先知,..原來篇文要背,.無溫到== ,..本來以為死梗,,,.
好采liza好人,..默生字,..實在太好mnn,.
考完個試去黑沙燒烤呀,,實在太好lu,..己經非常開心,..
不過,..liza ge離開,,.汪東ge到來,...一唸到e到,..
簡直就係痛不欲生,,.t^t
個圓ge測驗69分,..唔洗唔合格,,,.己經好好mmm,..
真係好憎條荗利呀,,.爆黑人憎囉,,,上個星期無nn話喧嘩,..今個星期又唔知話咩嫁mmm
唉,..佢係有d人性ge就唔好咁做,..不過我都知佢無嫁nn,...被佢記名真係超唔服囉,,.
遲早有一日,..佢會後悔,,..
大家努力為考試做好準備呀,...加沖,..努力,...^___^
|