MAGIC IS MY LIFE
MAGICFAI
暱稱: MAGICFAI
性別: 男
國家: 澳門
地區: 大堂區
MAGIC感覺
本人自小已喜愛魔術,況且現代社會及學習壓力很大,魔術的好處就是讓世界每一個人在壓力中尋找生活的意義和快樂。
文章分類
全部 (316)
MAGIC (14)
分享 (39)
生活 (252)
其他 (5)
未分類 (6)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 10 月 14 日  星期三   晴天


我明了 分類: 分享

最近明白到潛水的道理...你地又明唔明呀??

其實有時真係會唸下...點先可以知道身邊既人..到底邊個先係真正關心自己架呢??

到底真正關心一個人係應該要點架呢??

我好中意睇.."畢打自己人"...因為發覺自己好似入面其中的一個主角...真係好似....!!!!

...GOOD

 

發表時間:2009-10-14 12:14 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 MAGICFAI 的日誌)


fongweng 於 2009-10-14 11:14 PM 發表:
係咪嚴雨大??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

^^
Posted at 2009-10-14 11:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



JeFF103 於 2009-10-14 10:36 PM 發表:
唔通係社長...身形..(肥)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

社長好肥咩???唔係佢.
Posted at 2009-10-14 10:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MRhong 於 2009-10-14 01:41 PM 發表:
似who~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

估下啦..==
Posted at 2009-10-14 08:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bob_0701 於 2009-10-14 01:26 PM 發表:
馮詠賢成日話自己令 @"@
咁你係咪成日話自己令仔先..
似邊個呀'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我當然唔會好似佢咁..唔怕羞..係咁話自己靚女啦..KAKA
Posted at 2009-10-14 08:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



macauhaha1 於 2009-10-14 01:07 PM 發表:
下.咁驚!
似邊個啊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

似...==..KAKA..又唔單止性格既..遭遇都好似.KAKA
Posted at 2009-10-14 01:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nldwinearf 於 2009-10-14 01:06 PM 發表:
咁你似邊個姐?
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

估下啦..!!
Posted at 2009-10-14 01:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chancm 於 2009-10-14 09:43 AM 發表:
裡面個個人性格都好唔同,我都發現有個幾似我..
重點:我靚仔d...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

里套野好多人都覺得佢無聊..
反而..我覺得入面每一集既內容..都幾有意思..唔錯..GOOD
Posted at 2009-10-14 12:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



grace2882727 於 2009-10-14 01:24 AM 發表:
...人地佪個個都靚仔過你個喎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

收聲啦妳...我講緊個樣咩??
我講性格囉...好無...我唔似妳..妳成人話自己靚..==
Posted at 2009-10-14 12:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



edison1992 於 2009-10-14 12:20 AM 發表:
好似邊個a~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

自己估下..KAKA
Posted at 2009-10-14 12:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]