今日禾8點幾起身呀.....~9點幾玩電腦呀....~禾玩都11點幾呀...~
跟全就食野呀...~食完野禾就換33出街街呀...~12黠幾出呀....~
禾地手先去左華頂坐一同陴呀...~跟住禾地就搭巴士去三(聲)呀...~
禾地去左個到禾地就坐都3點幾呀....~~~~跟住禾地去安定m記坐呀...>~
禾地坐左3個鐘呀...~咁禾地買野買到冇晒錢錢呀...~咁禾個fd話去豆錢錢呀...~
禾個fd問左幾個牙婆佢話冇錢呀..~跟住禾個fd走寺問牙伯wo~.....
佢就話吾該...~個牙伯就話咩呀...~禾個fd就話禾冇錢返屋企呀...~
可吾可以比5蚊..個牙伯真系比左wo~....跟住禾地見到個牙婆坐系到呀...~
禾個fd又問牙婆啦...~禾個fd就話可吾可以比10蚊禾呀...~禾冇錢搭車返屋企呀...!
個牙婆就比左12蚊佢wo~...個牙婆就話你要聽爸爸同媽媽話呀..~
佢就講左巧多野呀..~禾地就冇聽佢講野呀..~禾地就講哦...嗯...~
跟全佢講完禾地就快d走人呀...~今日禾地豆左17蚊呀...~
禾地就去買野食食呀...~禾地系m記見到個bb巧鬼死核得呀...~
跟住禾就話咪巧似你囉~~~~禾地就見都佢吾知整d咩啦...~
禾地就系到笑啦...~跟全禾地就走啦...~7點幾先返到屋企呀...~
今日講住咁多先啦...~~~~~~~~