≧ω≦普洱日誌
大家好
我係普洱
留個c0mMenT囝比我丫
MAN979
暱稱: 普洱
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
好友名單
❤婉B囡囡
詩詩姐
小杰杰"★☆]]
ling_ELF (manling10)
WA☆★"]
敏敏姐
lovelovelam
♥ 臭紫']]
嘉儀姐
雯babiiiXD"]]
Wing Man
♥B囝♥
☆小雪糕★ (yee119)
Moka=]` (L0v3ly_yi)
Hanna
小詩XD
kwaikaman
゛【吹吹】〞 (chuinganyee)
琪琪:]
?? (a727)
文章分類
全部 (75)
*心理測驗* (6)
小故事 (4)
心馨 (65)
每月文章
最新文章
放假~
開始打故囝咯(係學校x...
以家係學校...
病左
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 75
留言總數: 289
今日人氣: 3
累積人氣: 2993
2010 年 5 月 9 日  星期日   晴天


母親節△.△ 分類: 心馨

日係母親節△.△

但今日去咗柴灣個果班獎禮..

嗚嗚嗚...

好悶......

但系完個陣...

羅力威原來做嘉賓喎!!

成班FS系度叫..

耳仔穿穿穿穿穿....

D FS 好.....

好勁阿!!

其實佢都幾靚仔咖!

唱歌都幾好聽咖!

嗚嗚嗚...

好慘阿......

因為柴灣個果班獎禮

搞到冇Time食Lunch阿......

最後同春欣食三文治

好慘的一日......

最後番家

阿媽話:

「母親節......啍...做到隻龜感!都系母親節搞出來的『下場』阿!!!」

我同阿媽講:

「不如你話『我接受唔到囉!!』」

勁XD囉!!!

 

發表時間:2010-05-09 06:58 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                    



訪客留言 (返回 MAN979 的日誌)


Sherman9849 於 2010-05-09 08:09 PM 發表:
cm']
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



onchi_ngai 於 2010-05-09 07:08 PM 發表:
c0mment`
咁佢有冇講xp?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我家姐先有同我講呀!
Posted at 2010-05-09 07:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Wing_1212 於 2010-05-09 06:58 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]