頭先起身 超唔happy 起身 就比人閙 ^^ 算啦!
佢地閙唔閙我都無所謂話定而加己經唔記得啦!! 陣間約左阿yan 行街街!!
又可以買3la 好開心ar^^ 希望今晚阿俊搞唱k la haha 阿yan
你知咩事架la 今晚你記住問ar 因為你差輸左比我架 唔好唔認帳ar
如果唔係.........
This is my first blog ..
琴晚去左ENERGY唱K 都幾開心啦!! 最唔開心GE係 而加都唔知讀唔讀返書好 但唔讀
又有咩好做呢 做野又無人請^^煩 但屋企人又咁樣 ^_^ 都唔知點算 ..算啦!! 見
步行步LA...