| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 28 日 星期日  |
| 2010-03-28 |
分類: 未分類 |
某年3月27,,,,,
番學考ORAL"
屌,,,,D人未見過人地星期6番學呀?
係都要人爆粗既,,,,,
番去考ENG ORAL"
同肥文,惠婷,曉君~一組"
我冇講野XD"
MISS問D問題我全都識"
我仲走去提水比人=3="
肥文好搞笑"
講ENG好似RAB咁,,,,,
之後CHIN ORAL"
同呀歐,猫猫媽.彩華.鄭威明,5D{4}"一組
5D{4}好勁XD....
猫猫媽同彩華一支持一反對"
幾勁呀"
鄭威明笑七我LO"
講講下5記得LO"
笑到我諗5到野講"
之後番屋K"
換3,,,再出梨"
話說青衣運動場個日有好多明星"
因为米雪係個到搞尹佬個D咩咩會XD"
我同金色熊猫,小菲.SUKI WONG收鋪XD
我又爆粗啦"
糖帶左一班男仔梨左探我地"
契哥又話等埋我放工=3="
走左LO....衰人"
由3點同契哥傾到5點"
某年3月28,,,,,
訓到下午4點先起身XD
病病了~
我有背書架XD"
|
|
|
其實有d野想同你講.., 睇到依個留言你打比我啦..
|
網主回覆
我驚而+打阻住你"
關於D咩?
Posted at 2010-03-30 01:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|