2006 年 3 月 13 日 星期一  | |
| 今日一朝起身'....就掛死踩冰啦'..[[[ |
今日一朝起身'....就掛死踩冰啦'..[[[
踩冰
踩冰
踩冰
踩冰
踩冰
踩冰""....xddd'..
本身今日要佛留堂'..'..冇理到'......食屎啦'..幾大牙'..!!留堂?!!=[]=''
跟住約左yobe'..係西鐵站等啦'..[[良久先到'..ps'..
唔記得左約魚'...就出左西9啦'..
then'...梗係踩冰la'..xdd'.[[
係咁踩'..係咁踩lo'.[[*
隻腳爆痛囉'.[[起曬水泡啦'..[[**算'...
為左勁'..咩都得'.[+ ___]\/\||....
八點幾就走人啦'..++
冇食到野就'..返去啦'..'...[[|/\/||_____+
ps"超開心牙'.....好想日日都有得踩冰牙'...[["___
|
| 刊登時間︰2006-03-23 11:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|