♥` '蚊蚊'3va'M02'你們是我的Babill'>V<
         '知道不'!蚊蚊不要你們離開我'!vvv!好M0!?
         ' [3va:我真係好想有你呢個姐Mui伽']
         ' [M02:你五好在甘拉'條死左仲有大把ah';]
' 蚊蚊真係好想我D 好朋友;過得開開心心牙'!好M0!?         
MANSI520
暱稱: --[蚊蚊]--'
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2008-12-19
我屌0你老M0''!五屎問...
' ='心;不是你Fe;
我想你''可以做些什麼...
' =)
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 134
今日人氣: 0
累積人氣: 5134
*'`-.+
*'`-.+

    


-3-朋友'你沒有誰'但到有我Ma 分類: 未分類

'     金日2點令中出左去ah'去左搵May2'佢好五開心'怇哃佢條仔x左'...唉'!

'       五好甘拉'佢無左你'係佢GeR錯'係佢五識真惜姐傻妹'五好為呢D 甘GeR人喊'

' 值咩'!?'之後'哃佢去左水M食野'見到BB'-33-'HI左就走了'之後'好悶甘去左May2屋企'

' 睇野'傾計'唉'!做咩最近個個到五開心伽'!?'

'之後'返左屋企'老M0返左黎'之後'佢叫我去哥哥到叫我哃佢正D 野'去到哥哥到'

' 見到個令仔'XDXD'之後'屌'-_-'識我牙哥GeR'- -'之後'哥哥車左我去'嶺南個邊'!'= ='

' 正左就返屋企了'=](^^悶'之後'MaMa'話哃我出去食'= ='玩咩'又換多次3'= ='

' 出左去食..'個間d 野到五好食Ger'之後'食左之後'好悶好悶'行左1間佳'

-V-'就返屋企拉'-_-'打BloG';...

May2'我五俾你難過'知道M0!?'-V-'開開心心甘過日子拉'

' 大家;CM下拉'@V@閉閉

發表時間:2008-12-07 08:10 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


*'`-.+
*'`-.+

    


♥愛戀之中誰會講理♥' 分類: 未分類

                       '         YO'好9沒有真真正正打過Bl0G了'!-V'金日1早回我的最愛嶺南中學

'               之後好悶甘過左個上午'-= ='上課悶撚到西甘'之後'牙BU  sD SMS比我'W2nG儀到係'

         ' 之後'返屋企拉拉林'換3搵佢地'之後'去左食野;拍照呢'XDXD'之後'行行行'好想坐'就去左加思''難''

'      扯煙;好好笑10r佢地'XDXD之後'5點令中'去左老M0到'之後'哃我隻粒仔去食KFC'XDXD'!好食'!

'         之後'有D野';五講拉'之後'佢返屋企'我到係拉'BUY左個KFC俾我牙Ba食'!就返屋企拉'之後'

         ' 等左機個字';我屌'咩車到無;之後'五理拉'搭的拉'@v@''正呢'XDXD'

       '  之後'返左去MO2黎搵我'落左1落去'見到有人話個老公去玩女人'我哃牙M02  0哂咀'= ='

      ' 個個女人仲叫我地':::::::[姐姐仔'睇下拉'睇拉']甘'= ='我地好無奈'JA走'XDXD'好拉'打左甘多野'

 '        夠中CM拉'XDXD'PHOTO如下:::::::::::::'

' HeY'你五係想走下化' = ='CM仙拉'唉'!咪下次交PW伽拉'閉閉

發表時間:2008-12-06 09:42 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]