| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 17 日 星期四  |
2008-07-17  |
分類: 未分類 |
「愛神,愛自己.愛自己。」--呢句係今次camp既目的。3日2夜既camp,有好多既得著。雖然自己好唔捨得呢個camp,不過colon導師講得岩,唔應該有失落感。
第1日,我地去到,落車之後,我發覺自己去過呢個地方。係小學旅行果陣黎過。我地一擺低d行裝就即刻去打波,我同業,kinlo,yin佢地一間房,正呀!我地係2樓。第1日無咩活動,無過我地就玩通宵,係公園玩,勁攰,之後我地去睇日出。不過睇唔到,唔知點解。之後第2日有水戰,正。我地個組玩到勁投入,一開頭冇咁激,之後就超激。搞到成身濕哂。我仲未講我地個組添,我地個組叫做「五湖七海」,因為我地果組有5個男仔,7個女仔。我識左阿茂,阿珊,同組裹面全部人。佢地有好好人的。玩完水戰之後,就同業佢地去游水。到左夜晚既活動,好好玩。之後諗住玩通宵,不過真係好攰,我地玩killer玩到3點去左訓啦。一訓左落張床,就訓到成隻豬咁,連Dick叫我,我都唔知。太攰啦!我第1日已經玩左通宵,頂唔順。我好耐都冇試過咁晏訓啦。第2朝起身,差d遲左去食早餐。今日有d依依不捨。返到屋企,超攰,由3點訓到8點。
wowwowwowwowwowwowwowwowwowwowwowwowwow <我地既口號
|
|
|
|