Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
方程式:《傻仔》+『民』=傻民><"
MAN_RD
暱稱: RD民RD
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
自訂欄位(一)
尚無任何內容
自訂欄位(二)
尚無任何內容
最新文章
2009-12-09
2009-12-08
2009-12-03
2009-11-27
2009-11-24
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
LWY'﹏'; (creamwingyan)
Catherine (iamcatherine)
iris220a. (iris_0220)
Kitchi. G (kitchiloves)
the cloud of the sky (lhw12479)
LIZ* (liziou)
So PhIa (loveQute)
r.man (man_D)
臭β 丫魚 (RAYPIU)
清♥ (v0_0)
KYL (yeahkaka)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 33
今日人氣: 1
累積人氣: 2534
站內搜尋
2009 年 5 月 13 日  星期三   晴天
 



今日歌王又出山啦!!>V< 愉快 分類: 未分類

今日好熱呀✘_✘朝早起身刷牙開水果陣...發覺d水好唔乾淨...跟住啊媽同我講話d水缸岩岩整好= ="琴晚係咁...今朝又係咁...搞錯呀- -...

之後返左學...今日早會呀/.\又係企係度...返到去見到琴日同哲去買既新書包...幾靚啵...之後...啊籃球隊長仔走埋黎同我講我地籃球有盃

攞...我o左...又話取消我地資格...依家又送個盃黎學校...都唔知係唔係玩野...第3又唔俾我地打...搞錯呀學界體育聯會...搞咩嫁...算數...唔

鬼理啦...反正有足球既金牌^^...下個星期四就去攞獎啦...happy^_^...早會果陣企下企下...諗起今日有宗教...今次弊啦...我原來冇帶宗教書

呀...不過好彩今日唔駛用姐...今日派左幾份卷...有宗教啦...化學啦...同物理既...好彩3份都合格姐...宗教:27/50...化學:17.5/30...物

理:15/27...都唔錯^^...今日冇英文同數學堂...所以d時間過得特別快...到左放學果陣...因為林嘉溢朝早應承左成班放學唱歌...一到放學...

佢就走左出黎唱歌...好正...成班d情緒好高漲...當啊Paulo唱得好投入果陣...沈老係度搞搞陣...佢唔小心關左d音樂...啊Paulo就好嬲講:

你做咩呀..大佬@@...笑死成班...哈哈...果樣好兇...沈老都嚇左一跳...俾啊Paulo笑死>v<之後佢望一望隻錶...以為佢想走...點知佢話: 揀

第2首...俾佢笑死...之後第2次唱...沈老又係度搞搞陣...啊Paulo就話: 你點解要關左d音樂呀...點解呀?<---呢個對白係唔係似曾相識呢?...

我聽到就即刻諗返巴士阿叔既名句: 你點解要挑釁我呀?...真係俾啊Paulo笑死...笑餐飽之後就放學啦...去左聽econ講座,,,勁快聽完- -15

分鐘...見到班老師係度踢波...就落左去湊熱鬧...之後我出左去做左陣龍門...關老好勁呀...之後就走左囉...今日真係好好笑...聽日可能仲有

得玩...正...期待聽日...^^

 

發表時間:2009-05-13 09:12 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 





訪客留言 (返回 MAN_RD 的日誌)


秘密 : ) 於 2009-05-13 09:56 PM 發表:
秘密: )
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]