| «‹ October 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 6 月 9 日 星期二  |
| 今日生物與電腦考試 |
分類: 未分類 |
今日有生物同電腦呀...琴日溫左好耐...不知點解考試呢幾日特別過得快...滿腦都是溫書溫書...周邊的煩惱一概都不知道...生物總算考得
唔錯...好多題都識...電腦就麻麻...一題十幾分@@錯一題就唔慌合格...依家先係考試既第2日...辛苦既感覺仲未係呢個禮拜出現...下個禮
拜先考3科主科...星期六日實好唔得閒...我每日考完試返到屋企食完野就去訓覺...訓覺真係好舒服...我不明白點解友情/愛情總是難以觸
摸...我真的猜不透你的心...朋友...愛情...家人...學業...通通都重要...我真的兼顧到嗎?...最近...多左同老豆傾計...發覺以前一點也不了解/不
理解到他...看見他白髮愈來愈多...心裡面有點害怕...害怕有一日父母會離開我...一直受父母疼愛的我...如果有一日父母不在...我真的能
承受到這個打擊嗎? 我真係好想佢地能夠長命百歲...
聽日考經濟..地理..中文寫作...考好D...應承左母親大人要考好d...今次一定會盡全力既...
|
|
|
|