| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| 今日化學同普通話考試 |
分類: 未分類 |
今朝早起左身溫書...溫左陣就返左學囉...個天好陰喎...今日唔記得左帶計數機...就去左問情聖借...第1分卷係化學...今日話要量體溫...排
隊排到去樓梯...落左去禮堂...開始考化學囉...開頭就識做...做下做下...愈做愈難- -仲有15分鐘...我仲有成3題未做...我係度諗一題...諗左
勁耐...落唔到筆寫...唉...就啦啦聲做下一題...好采其他做得切..><"嚇都嚇死...之後考普通話...哇...份卷難到物咁*.*足足冇左十幾分係聆聽
度- -...完全唔知條友係度講咩...空左好多...唉...呢份抄啦咁次...個個都話難...其他卷都ok...呢卷難到飛起...呢份卷真係好特別呀xd...好
野...一齊抄左佢啦^0^...之後放學囉...返屋企...冇啦啦落大雨...咩事先...諗住去打波嫁嘛...一個開心既心情..俾場雨搞到冇哂mood...之後
返左屋企囉....下個禮拜要考埋三科主科佢...呢個星期六,日好唔得閒囉...溫數學溫數學先...唔好再唔合格啦數學...再唔合格就自摑一掌
><...
|
|
|
|