Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
方程式:《傻仔》+『民』=傻民><"
MAN_RD
暱稱: RD民RD
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
自訂欄位(一)
尚無任何內容
自訂欄位(二)
尚無任何內容
最新文章
2009-12-09
2009-12-08
2009-12-03
2009-11-27
2009-11-24
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
LWY'﹏'; (creamwingyan)
Catherine (iamcatherine)
iris220a. (iris_0220)
Kitchi. G (kitchiloves)
the cloud of the sky (lhw12479)
LIZ* (liziou)
So PhIa (loveQute)
r.man (man_D)
臭β 丫魚 (RAYPIU)
清♥ (v0_0)
KYL (yeahkaka)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 33
今日人氣: 3
累積人氣: 2549
站內搜尋
2009 年 6 月 12 日  星期五   時晴時雨
 



今日化學同普通話考試 分類: 未分類

今朝早起左身溫書...溫左陣就返左學囉...個天好陰喎...今日唔記得左帶計數機...就去左問情聖借...第1分卷係化學...今日話要量體溫...排

隊排到去樓梯...落左去禮堂...開始考化學囉...開頭就識做...做下做下...愈做愈難- -仲有15分鐘...我仲有成3題未做...我係度諗一題...諗左

勁耐...落唔到筆寫...唉...就啦啦聲做下一題...好采其他做得切..><"嚇都嚇死...之後考普通話...哇...份卷難到物咁*.*足足冇左十幾分係聆聽

度- -...完全唔知條友係度講咩...空左好多...唉...呢份抄啦咁次...個個都話難...其他卷都ok...呢卷難到飛起...呢份卷真係好特別呀xd...好

野...一齊抄左佢啦^0^...之後放學囉...返屋企...冇啦啦落大雨...咩事先...諗住去打波嫁嘛...一個開心既心情..俾場雨搞到冇哂mood...之後

返左屋企囉....下個禮拜要考埋三科主科佢...呢個星期六,日好唔得閒囉...溫數學溫數學先...唔好再唔合格啦數學...再唔合格就自摑一掌

><...

發表時間:2009-06-12 08:41 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 





訪客留言 (返回 MAN_RD 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]