Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
方程式:《傻仔》+『民』=傻民><"
MAN_RD
暱稱: RD民RD
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
自訂欄位(一)
尚無任何內容
自訂欄位(二)
尚無任何內容
最新文章
2009-12-09
2009-12-08
2009-12-03
2009-11-27
2009-11-24
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
LWY'﹏'; (creamwingyan)
Catherine (iamcatherine)
iris220a. (iris_0220)
Kitchi. G (kitchiloves)
the cloud of the sky (lhw12479)
LIZ* (liziou)
So PhIa (loveQute)
r.man (man_D)
臭β 丫魚 (RAYPIU)
清♥ (v0_0)
KYL (yeahkaka)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 33
今日人氣: 2
累積人氣: 2545
站內搜尋
2009 年 7 月 2 日  星期四   晴天
 



2009-07-02 分類: 未分類

今日去左bbq..

9點幾俾peter仔叫左起身...

之左食左個菠蘿包就出左去...

係車仔樓下幫手拿野去左小巴站...

熱死/.\

落車見到個長長既樓梯..

行死...

落到去起爐..

之係一路燒一路聽歌一路傾計...

幾happy:)

食完野去游水...

第1次游到去浮台...

游過去果陣真係好驚險..

之後去左租架艇玩..

好好玩呀...

之後又上返去食野...

食完就走囉...

8點返到屋企...

今日玩到勁攰...

 知足

詞:阿信 曲:阿信

怎麼去擁有 一道彩虹
怎麼去擁抱 一夏天的風
天上的星星 笑地上的人
總是不能懂 不能覺得足夠
如果我愛上 你的笑容 要怎麼收藏 要怎麼擁有
如果你快樂 不是為我 會不會放手 其實才是擁有
當一陣風吹來 風箏飛上天空
為了你而祈禱 而祝福 而感動
終於你身影 消失在 人海盡頭 才發現 笑著哭 最痛
那天你和我 那個山丘 那樣的唱著 那一年的歌
那樣的回憶 那麼足夠 足夠我天天 都品嚐著寂寞
當一陣風吹來 風箏飛上天空
為了你而祈禱 而祝福 而感動
終於你身影 消失在 人海盡頭 才發現 笑著哭 最痛
如果我愛上 你的笑容 要怎麼收藏 要怎麼擁有
如果你快樂 再不是為我 會不會放手 其實才是擁有
知足的快樂 叫我忍受心痛
知足的快樂 叫我忍受心痛

發表時間:2009-07-02 08:50 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 





訪客留言 (返回 MAN_RD 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]