| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 7 月 22 日 星期三  |
| 2009-07-22 |
分類: 未分類 |
今日去石澳bbq
朝早9點半起身同楓打機...
之後買齊野去石澳囉...
去到勁多人- -...
爐都冇個...
之後去左士多租爐...
食完野...
去租艇玩..
班女就坐係隻艇度....
男仔就負責拉佢地去浮台...
攰死/_\
之後業同lulu黎左...
到左7點幾...
係度玩波+玩killer
玩killer玩到咁搞笑都第1次見>v<
之後就沖身回家去囉!!
這就是愛嗎?
歌手:容祖兒 作曲:林俊傑 填詞:林秋離, 王雅君 編曲:蔡政勳, 陳建瑋
你確定這就是愛嗎
真的愛我嗎
手牽著手漫步斜陽 就當作浪漫
兩個人眺望遠方
以爲愛的晴朗
當我回頭望 卻 已淚濕了眼眶
當夕陽變成星光 當愛情換了方向
你一如過往 對愛太緊張
但未來又會怎樣
未知的明天總讓我徬徨
誰給我力量
我不怕你 愛不愛我
只害怕你 以為愛我
抓緊我 不算擁有 你總學不會放手
我不怕你 不懂愛我
只怕你 把習慣 當作愛
你猜不透 我要什麼
喔 你猜不透 我要什麼
|
|
|
|