| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 23 日 星期五  |
| 2008-05-23 |
分類: 未分類 |
今日朝早果陣起左身之後,隻手超鬼痛!跟住就諗住著校服好呀,定係體育衫好?真係好鬼矛盾呀><之後揀左著體育衫,因為我趕時間,所以著體育衫快d。我覺得體育衫此終都係最好既^^之後係咁上堂,好無聊呀!距離考試仲有10日咋,要快d溫書,考好d俾呀媽睇!應承過呀媽要考好d,無論如何都要考得好過上次!英文堂果陣作左文,好覺得呢篇文算係作左咁多之中最好既,希望冇令我失望啦。近排我前面隔離果個同我隔離果個鬧左架,我唔知點好!幫果個又唔得,幫另一個又唔得,真係超煩!放左學之後,係度同鳳姐佢地係咁玩,又玩數字球,又玩排球,馬騮搶波。玩到傻左呀,玩完之後就差唔多要返屋企囉。係呢個時間,見到黃莉係度叫人走,我好驚見到佢呀!即刻係咁走,係咁走,好采走得到。返左屋企,得啊哥係屋企,啊媽同啊爸出左去。要等到9點先食得飯,餓屎人囉!聽日kinlo生日。KINLO,希望你聽日能夠大方d俾我整下啦!生日快樂呀!!
|
|
|
|
|
痴:] 於 2008-05-23 09:22 PM 發表:
comment,,不是路過的
|
|
|
哈=) 我黎留comment了 唉 我都吾想嬲佢 但係佢真係好衰t[]t- 我試下吾嬲佢吧 我諗我可以的xd 係吾係好好人?? 嘻
|
網主回覆
係呀....好好人呀! Posted at 2008-05-23 09:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|