| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2008 年 5 月 27 日 星期二  |
| 2008-05-27 |
分類: 未分類 |
今日有游水堂...而且係最後一堂囉。大部人都有去游水...大今好似特別曬...我都好似曬黑左啦。今日去到玩到好開心。之後上左堂電腦堂...兩堂電腦係咁玩...又聽歌又睇野,好正呀。超鍾意day1。之後兩堂中文係度討論...全部人俾我係咁壟斷發言...我覺得自己好賤添。搞到佢地冇得講囉...今日個兩個級測都好易...第1次做科學同歷史做得咁有信心嫁...前果兩日太累啦...所以冇打到blog...比賽總算嬴左啦...希望考試考得好d啦...又係做功課/溫書時侯啦!!!
|
|
|
|
|
hello 傻 於 2008-05-27 09:24 PM 發表:
多謝哂...我一定會努力...奸爸爹!!!
|
|
|
丸` 於 2008-05-27 09:20 PM 發表:
希望你考試可以成功!-w-
預祝你科學同歷史高分,,加油!`
|
|