| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 5 月 30 日 星期五  |
| 2008-05-30 |
分類: 未分類 |
琴晚,發生左一件事。呢年事就係訓訓下隻腳冇啦啦抽筋,我由細到現家都未試過訓訓下冇啦啦抽筋,果陣好驚呀./\.痛到出唔到聲,勁痛呀!辛苦。痛左陣,就冇咩事。9點起身果陣,隻腳痛到啞左!跛下跛下。忍住痛走去廁所方便下!今朝同亮佢地去圖書館自修室溫書,點知去到班友係度打機!佢地又話去睇戲,我又唔想睇。所以叫左吳壯業出黎行街。吳壯業踢拖出黎,戴住左頂帽,我覺得怪怪地囉!之後去左打機。打左1個鐘,就去搵亮佢地!我地係冒險樂園玩,好有童年feel。同業去玩射籃球,入左好多球喔!我以為部機會出「飛」,點知唔出,無奈=.=射左咁q耐。冇「飛」,真好野部機。之後亮要返學校,佢走左先。我地就去左寶康,n耐冇去過寶康。去到冇咩變過。去玩打千秋,正呀!冇啦啦落雨,唉!想玩下都唔得呀。之後搭巴士返屋企。業話唔舒服,希望聽日唔好落雨啦,業佢地要去海洋公園玩呀!希望聽日冇雨啦。今日玩得好開心呀!諗住返小學探下小學老師同埋d師弟師妹,不過落咁大雨,都係唔好去啦!下次一定會記得去探佢地嫁。如果唔係小學啊sir教我打籃球,都唔會有今日既我呀!唉,最衰6年班果陣既籃球比賽,本來頭果3場打得好好,嬴哂,之後入左8強對住2屆冠軍「志蓮」,果陣11:11,要射罰球分勝負,最後輸左罰球,我覺得自己好對唔住自己d隊友同呀sir。本來最後個2分鐘係8比11,我地嬴3球,我入左個3分波,追返果3分,但係射罰球又係我射唔入,所以我真係好對唔起自己d隊友同呀sir。果年係最後一年幫學校打籃球比賽。希望我d師弟能夠幫我完成呢個願望。一定要嬴個冠軍呀!遲d,一定返去探佢地嫁!就黎考試啦,努力去溫書呀!
|
|
|
|