Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
方程式:《傻仔》+『民』=傻民><"
MAN_RD
暱稱: RD民RD
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
自訂欄位(一)
尚無任何內容
自訂欄位(二)
尚無任何內容
最新文章
2009-12-09
2009-12-08
2009-12-03
2009-11-27
2009-11-24
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
LWY'﹏'; (creamwingyan)
Catherine (iamcatherine)
iris220a. (iris_0220)
Kitchi. G (kitchiloves)
the cloud of the sky (lhw12479)
LIZ* (liziou)
So PhIa (loveQute)
r.man (man_D)
臭β 丫魚 (RAYPIU)
清♥ (v0_0)
KYL (yeahkaka)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 33
今日人氣: 12
累積人氣: 2564
站內搜尋
2008 年 5 月 30 日  星期五   晴天
 



2008-05-30 分類: 未分類

琴晚,發生左一件事。呢年事就係訓訓下隻腳冇啦啦抽筋,我由細到現家都未試過訓訓下冇啦啦抽筋,果陣好驚呀./\.痛到出唔到聲,勁痛呀!辛苦。痛左陣,就冇咩事。9點起身果陣,隻腳痛到啞左!跛下跛下。忍住痛走去廁所方便下!今朝同亮佢地去圖書館自修室溫書,點知去到班友係度打機!佢地又話去睇戲,我又唔想睇。所以叫左吳壯業出黎行街。吳壯業踢拖出黎,戴住左頂帽,我覺得怪怪地囉!之後去左打機。打左1個鐘,就去搵亮佢地!我地係冒險樂園玩,好有童年feel。同業去玩射籃球,入左好多球喔!我以為部機會出「飛」,點知唔出,無奈=.=射左咁q耐。冇「飛」,真好野部機。之後亮要返學校,佢走左先。我地就去左寶康,n耐冇去過寶康。去到冇咩變過。去玩打千秋,正呀!冇啦啦落雨,唉!想玩下都唔得呀。之後搭巴士返屋企。業話唔舒服,希望聽日唔好落雨啦,業佢地要去海洋公園玩呀!希望聽日冇雨啦。今日玩得好開心呀!諗住返小學探下小學老師同埋d師弟師妹,不過落咁大雨,都係唔好去啦!下次一定會記得去探佢地嫁。如果唔係小學啊sir教我打籃球,都唔會有今日既我呀!唉,最衰6年班果陣既籃球比賽,本來頭果3場打得好好,嬴哂,之後入左8強對住2屆冠軍「志蓮」,果陣11:11,要射罰球分勝負,最後輸左罰球,我覺得自己好對唔住自己d隊友同呀sir。本來最後個2分鐘係8比11,我地嬴3球,我入左個3分波,追返果3分,但係射罰球又係我射唔入,所以我真係好對唔起自己d隊友同呀sir。果年係最後一年幫學校打籃球比賽。希望我d師弟能夠幫我完成呢個願望。一定要嬴個冠軍呀!遲d,一定返去探佢地嫁!就黎考試啦,努力去溫書呀!

發表時間:2008-05-30 09:00 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 





訪客留言 (返回 MAN_RD 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]