Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
方程式:《傻仔》+『民』=傻民><"
MAN_RD
暱稱: RD民RD
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
自訂欄位(一)
尚無任何內容
自訂欄位(二)
尚無任何內容
最新文章
2009-12-09
2009-12-08
2009-12-03
2009-11-27
2009-11-24
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
LWY'﹏'; (creamwingyan)
Catherine (iamcatherine)
iris220a. (iris_0220)
Kitchi. G (kitchiloves)
the cloud of the sky (lhw12479)
LIZ* (liziou)
So PhIa (loveQute)
r.man (man_D)
臭β 丫魚 (RAYPIU)
清♥ (v0_0)
KYL (yeahkaka)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 33
今日人氣: 7
累積人氣: 2559
站內搜尋
2008 年 6 月 5 日  星期四   晴天
 



2008-06-05 分類: 未分類

今朝早就要跑9分鐘...天氣好好呀今日。群班跑先...王煒霖好鬼勁...23個圈=.=到我地跑囉...一開頭爆得太快...n咁耐冇練過啦...跑果陣累到死呀!諗起跑越野果陣...果陣真係跑到就死...諗起好驚&gt;&lt;越野果個奪命斜路好恐怖呀!講返9分鐘先...我跑到22.4分3個圈啦...成績唔錯...比上學期快左2個圈到...傷左咁多次...害怕,現在還害怕受傷的那種感覺!跑完之後...就去磅重啦...磅落去...係幾多公斤呢?唔係幾想講添...不過...都唔算好重姐...55公斤<----------用左白色...自己睇...比上學期重左幾公斤咋!之後去左打籃球...正呀!之後上中文堂...到我考試囉...好鬼驚...亂咁講...搞到好鬼低分...慘!放學冇野做...好鬼悶...俾黃莉見到...鬧左一餐...返左屋企囉...返到屋企訓教...累死啦!距離考試仲有5日咋...好緊張!加油啦...

發表時間:2008-06-05 09:30 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 





訪客留言 (返回 MAN_RD 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]