Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
方程式:《傻仔》+『民』=傻民><"
MAN_RD
暱稱: RD民RD
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
自訂欄位(一)
尚無任何內容
自訂欄位(二)
尚無任何內容
最新文章
2009-12-09
2009-12-08
2009-12-03
2009-11-27
2009-11-24
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
LWY'﹏'; (creamwingyan)
Catherine (iamcatherine)
iris220a. (iris_0220)
Kitchi. G (kitchiloves)
the cloud of the sky (lhw12479)
LIZ* (liziou)
So PhIa (loveQute)
r.man (man_D)
臭β 丫魚 (RAYPIU)
清♥ (v0_0)
KYL (yeahkaka)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 33
今日人氣: 1
累積人氣: 2553
站內搜尋
2008 年 6 月 13 日  星期五   陰天
 



2008-06-13 愉快 分類: 未分類

今日考中文呀...好驚...中文係我既剋星...好鬼驚中文呀~.~不過考完之後...我覺得今次比上次易左...做得哂...仲有時間添...咁耐以黎...一次合格都冇...希望今次合格啦...科學好似考得好差...黃老師講既...不過唔緊要...歷史一定可以追返既...今日星期五...可以休息下囉...真好...考試期間每日都要6點起身...返到屋企累死...不過捱多一個禮拜就可以放鬆哂...又可以出去玩囉...期待放暑假...一定要捱埋落去呀...今日出左去行街街...之後去左打波...返到屋企累死...7月又可以去camp...正呀...好鬼耐冇去camp...考得好就可以去盡情去玩囉。奸爸爹呀各位...捱多一個禮拜咋...

發表時間:2008-06-13 07:56 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 





訪客留言 (返回 MAN_RD 的日誌)


丸` 於 2008-06-15 07:15 PM 發表:
今次應該合格既

我都係得一次合格,,希望今次都合格啦

16/6字數學,,加油!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

希望啦....
Posted at 2008-06-15 08:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]