| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 15 日 星期日  |
| 2008-06-15 |
分類: 未分類 |
今日是我的大日子喔!6月15日是我的生日,而且仲有父親節呀!...今日9點幾起左身...一開手提就有人SD左sms俾我...原來我琴晚早左訓...鳳姐sd左第1個sms俾我...仲要係12點正添...多謝哂你^^...之後起身溫左一陣書...就同鳳姐,黃智城出去溫書...等鳳姐果陣...見返果小學同學...真係勁耐冇見過佢啦...鳳姐落左黎就俾左份禮物我啦...多謝哂...去到新都城...勁多人...因為今日父親節嘛...我地終於搵到位坐啦...溫左陣去左食雪糕...食完之後...鳳姐叫我試衫...就去左試...試果陣我覺得件野好細...著落去就知道細...之後去換返...換完之後又去試過...換完之後...覺得怪怪地...鳳姐話我可能著唔慣喎...咁去camp果陣即管著下黎睇先!之後返屋企囉...返到屋企有蛋糕食...正呀!...媽咪買的...今日又大一歲囉...今年既願望就係考試考好d...仲有就係希望多多一百個願望...哈哈...好似好貪心...xp
|
|
|
|
|
嘻嘻 伯伯你老壹歲還那麼開心 真是奇怪菂說xd 哈.吥玩你了 生日大檸樂 comment=]
|
|