5點幾收到電話
叫我聽日10點半出MK見工
然後勇者打黎.話佢去緊金禾.同時得知盜賊又自己晨早出左去
我點可以比你地自己升LV!?
結果我又出黎衝業績鳥.....唉..明明都就快冇錢= =
-------------------------------------------------------------------
狀態一般.打多左兩首S
再次見識到勇者既特殊能力.FULL COMBO拎A
就好似使出一連串華麗既劍技.但係又殺唔死隻怪既感覺(?)
玩左兩鋪.就去食飯
--------------------------------------------------------------------
由於勇者終於都頂唔順勇者魚蛋粉麵餐廳
所以決定去吉野家食
蟹魚三文子飯X3(無誤)
食飯果陣.盜賊一直用密頻(?)同祭司傾計
可惜因為祭司補緊課補完課坐緊車訓著左溫緊書電話冇電趕飛機搭飛機時差問題阿根廷c朗拿度psp劉備曹操evans南華日之泉(ry...
等等既種種問題.所以佢一直都冇回覆(?)
同時勇者亦一直同某粉用密頻(?)
嗯..冇電(笑
好彩我唔識密頻
----------------------------------------------------------------
番番去金禾洞窟
YAN出沒.連機玩左陣..然後佢唔見左電話(好似係)
應該話..佢直程係無視左個電話........
然後有一場
勇者同盜賊比KITTT既技術吸引左視線.開始無視我
我就即刻多兩首S
嗯.我果然唔適合組隊
孤高既法師始終都係要單練.咁先配合番我高傲冷漠既形象(?)
--------------------------------------------------------------------------------------
AR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!又唔記得買朱古力奶茶AR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
坐尾班車番TM.番到去.同家姐講開我聽日要去見工
然後係訓話TIME.................
我後悔鳥..聽完佢講之後..我即刻唔想去見= =
但係都約左.唔去又好似唔知點咁.....點好算RIP
(P•S 但我打完呢篇日記既時間已經係早上7點.成晚冇訓.睇黎都冇乜可能去到見工)
|