科科都唔合格!!!丌丌
我好想死呀!!!
我D強項都係岩岩好合格!!!!
我要係下學期努力!!!
好久不見!哈
我打反日紀啦!!!
今日考哂試啦!!
記住多d黎我日記呀!!!!
我天日返大陸呀!!一定好悶!!會剪頭髮!!唉唉唉
我班有個男仔睇我個fd條底.....我好想殺死佢
大家新年快樂 !! 唔知大家現在點??不過我今日以經有160$v$ 今年情人節大家要過得開心D^^