開學la~~ 聽日開學la,究竟係喜定悲ne?? '可以見番班fds,o甘實係喜la!!' '但離同班fds只可相處多一年,扣除D假期,得番......幾多日ne??又好似有D悲wor......'
*************** 有d小學bestfd,選既中學又5同,無論以前幾friend,都會疏遠la,即使幾多年友誼,相信都會消失...... ***************
算la!珍惜眼前人先la!打後既野,遲D再算~~~